publikacje

Podstawy przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych

Wobec bliskiego wejścia w życie przepisów rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO) oraz zapowiadanego jednoczesnego debiutu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych osobowych w łączności elektronicznej (rozporządzenie o e-prywatności) warto przyjrzeć się, jak zmiana przepisów wpłynie na działalność marketingową.

Agnieszka Szydlik, Katarzyna Żukowska

pobierz
Biuletyn prawa pracy, październik - grudzień 2017
Nowelizacja ustawy o cudzoziemcach, zniesienie limitu składek na ZUS, zakaz handlu w niedziele oraz projekt uregulowania statusu sygnalistów i obowiązek wprowadzenia procedur antykorupcyjnych.
pobierz
Biuletyn prawa pracy, lipiec - wrzesień 2017
Ochrona roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy, nowe wytyczne interpretacyjne dotyczące ochrony danych osobowych, zasady badania niekaralności i żądanie od pracownika informacji o dodatkowym zatrudnieniu.
pobierz
Biuletyn prawa pracy, kwiecień - czerwiec 2017
Zatrudnianie pracowników tymczasowych, wykaz prac wzbronionych kobietom w ciąży i karmiącym, sezonowa i krótkoterminowa praca cudzoziemców oraz prezydencki projekt ustawy o zmianie Kodeksu pracy.
pobierz
Biuletyn prawa pracy, styczeń - marzec 2017
Wyższe wynagrodzenie minimalne, obniżenie wieku emerytalnego i zmiany w ochronie przedemerytalnej, dokumenty pracownicze w formie elektronicznej i pełniejsza ochrona roszczeń pracowniczych.
pobierz
Wybory pracownicze na Facebooku

Czy nam się to podoba, czy nie, serwisy społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, Twitter czy YouTube i komunikatory takie jak Messenger, WhatsApp czy Snapchat najprawdopodobniej na zawsze zmieniły sposób, w jaki się komunikujemy. Siłę ich oddziaływania i funkcjonalność można wykorzystać na potrzeby wspomagania komunikacji wewnętrznej w zakładzie pracy, także w toku zwolnień grupowych.

dr Szymon Kubiak, Kamil Jabłoński 

pobierz